Pereiti prie turinio

Lapinėse daržovėse mažai kalorijų ir angliavandenių, tačiau jos turtingos ląstelienos. Labai mažai angliavandenių turinti dieta sumažina jūsų energiją, didina nuovargį, irzlumą, o treniruotės tampa kančia.

Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską?

Kas svarbiau: valgymo kultūra ar svorio metimo būdas? | kaisiadorietis.lt

Artėjant šiltiems orams, daugelis susimąstome apie svorio metimą. Tačiau apie tai egzistuoja tiek daug informacijos, kad žmonėms neretai sudėtinga atsirinkti, kas yra mitas, o kas — tiesa. MITAS: nevalgykite po 20 valandos. TIESA: nesvarbu, kada valgote. Svarbiausia — bendras suvartotų kalorijų kiekis. Nepaisant įvairių įsitikinimų, maistas, kurį suvalgote vakare ar vėlyvomis valandomis, automatiškai jūsų kūne riebalais nevirsta.

svorio kritimas koltone apie

Taigi jei po 17 valandos nustosite valgyti, tai svorio metimas be teismo, kad pradėsite liesėti. Geriausias būdas numesti svorio yra skaičiuoti, kiek kalorijų suvartojate per dieną ir neviršyti jų optimalaus skaičiaus.

Nuorodos kopijavimas

Tačiau tyrimai atskleidžia, kad moterys pusę dienos kalorijų normos suvartoja per vakarienę ar po jos. Būtent toks stresinis valgymas turi didelę reikšmę nutukimui. Turėkite galvoje ir tai, kad daug kalorijų turintys maisto produktai, jeigu jie valgomi vėlai, turi įtakos virškinimui ir miego kokybei. Taigi daugelis ekspertų rekomenduoja, kad didžioji dalis kalorijų būtų suvartojama pirmą dienos dalį, o vakarienė būtų kuo lengvesnė.

MITAS: sportuokite ir galėsite valgyti, ką norite.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Per pusės valandos bėgiojimą vidutiniu tempu sunaudojama vos kalorijų. Tuo tarpu keptas maistas ar sūrainiai gali turėti daugiau nei kalorijų.

svorio kritimas ir gripo simptomai

Svorio metimas turi paprastą aritmetiką ir sportas, kaip ir kalorijų skaičiavimas, yra labai svarbi svorio metimo dalis. MITAS: galite valgyti viską, kas sveika. TIESA: sveiki patiekalai taip pat yra kaloringi, turi cukraus ir riebalų.

riebalų deginimas padidino šlapinimąsi

Duona ir makaronai, riešutai ir riešutų sviestas, avokadai, džiovinti vaisiai, avižiniai dribsniai, šviežiai spaustos sultys — visi šie maisto produktai yra sveiki, tačiau turi ir kalorijų. Pavyzdžiui, pusė avokado turi apie kaloriją. Tai reiškia, kad jūs negalite nesukdami galvos iš stiklainio pakabinti žemės riešutų sviesto tik todėl, kad jis naudingas sveikatai.

Sulieknėti be sporto ir dietų: mitybos specialistai papasakojo, kaip tai padaryti - DELFI Sveikata

Vienas arbatinis šaukštelis šio produkto turi apie kalorijas. Kalorijų skaičiavimas ir galvojimas apie porcijos dydį yra svarbus, net kai valgote sveiką maistą.

25 savaitės mesti svorį

MITAS: maistas be glitimo pagreitina svorio metimą. TIESA: maisto produktai be glitimo irgi būna kaloringi.

Jei prieš pradėdami vartoti maisto produktus be glitimo, valgėte daug duonos, makaronų, sausainių ir picų, o mityba be glitimo paskatino jus valgyti daugiau daržovių ir neapdorotų baltymų, tai yra geras būdas atsikratyti papildomų kilogramų. Tačiau maistas be glitimo nėra magiškas svorio metimo sprendimas, nes geriausių rezultatų gali padėti pasiekti kalorijų skaičiavimas.

MITAS: venkite maisto, kurio labai norite.

I. Starošaitė atsikratė 9 kilogramų: nuo to laiko komplimentai tiesiog pilasi | giramet.lt

TIESA: mažos nuodėmės, kurios pamalonina gomurį, nepakenks. Išmesdami mylimą maistą iš savo dienos raciono, tik dar labiau paskatinsite save jo norėti.

Dabar judu jau daugiau nei tada, bet dėl savo sveikatos, o ne svorio. Vis dėlto tai neturėtų tapti priežastimi nesportuoti. Pasak jos, užsiimti fizine veikla reikėtų dėl kitų priežasčių — kraujotakos, savijautos, energijos, laikysenos, net ir jaunystės išsaugojimo.

Pyragai, šokoladas, sausainiai, bulvytės, pica — tai nėra sveikiausias jūsų pasirinkimas. Tačiau tyrimai rodo, kad po to, kai suvalgote ką nors iš minėtų produktų, nereikia pulti didinti fizinio krūvio.

MITAS: ilgesni tarpai tarp valgymų padės numesti svorio. TIESA: ilgesnis periodai be maisto lėtina medžiagų apykaitą.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Jeigu norite, kad jūsų medžiagų apykaita būtų kuo greitesnė, kiekvieną dieną valgykite pusryčius ir kas kelias valandas.

Jei darysite ilgus tarpus tarp valgymų, tai ne tik lėtins jūsų medžiagų apykaitą, svorio metimas be teismo ir nuolat jausitės alkanas. Ir labai tikėtina, kad antrą dienos dalį jums grės persivalgymas. Pagal užsienio spaudą parengė Audinga Satkūnaitė.