Pereiti prie turinio

Dabar kartu su ginekologe ieškome tinkamų kontraceptinių tablečių. Per pirmuosius du nėštumo trimestrus papildomos energijos iš tiesų reikia labai nedaug.

Numesti svorio ir pastoti Tommie harris svorio metimas

Nuoroda nukopijuota aA Jūsų galimybė pastoti priklauso nuo to, ar mėnesinių ciklas normalus. Jeigu mėnesinės jums būna kas 28 dienas ar panašiai, tikėtina, kad kūno riebalų kiekis padidėjęs vaisingumas po svorio ovuliacijai ir neturi įtakos tikimybei pastoti.

Bet jeigu kūno riebalų nedaug, pastoti gali būti sunkiau. Grinvilio ligoninėje Pie­ų Karolina, JAV atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad per mažai sveriančioms moterims tikimybė pastoti yra perpus mažesnė nei toms, kurių svoris normalus. Kai kūno riebalų per mažai, sutrinka hormonų tiekimas iš smegenų į hipofizės liauką.

Vadinasi, hipofizės liauka nesiunčia normalaus signalo jūsų kiaušidėms, kad šios subrandintų kiaušinėlį.

  1. Policistinių kiaušidžių sindromas. Aleksandros istorija Nebegėgiramet.lt
  2. Mergina negali numesti svorio
  3. Kontracepcijos mitai: ko labiausiai bijo lietuviai? | giramet.lt

Tad net jeigu turite daugybę sveikų kiaušinėlių, negalėsite pastoti, nes jų nesubrandinate ir jie neiškeliauja iš kiaušidžių. Amenorėja ir normalios mėnesinių funkcijos praradimas nėra paprasčiausiai vien mažo kūno riebalų procentinio kiekio rezultatas.

padidėjęs vaisingumas po svorio

Paprastai įtaką daro keletas veiksnių, taip pat ir nuolat per mažai suvartojamų kalorijų kiekis, intensyvios treniruotės bei fizinis ir emocinis stresas. Daugumai sportuojančių moterų įtaką daro vienas ar keli tokie veiksniai, todėl vaisingumas gali būti sumažėjęs, o tikimybė pastoti — nedidelė.

padidėjęs vaisingumas po svorio

Jeigu jūsų padidėjęs vaisingumas po svorio nereguliarios, gydytojas greičiausiai siūlys jums keisti treniruočių grafiką ir vartoti daugiau kalorijų, kad padidėtų kūno riebalų. Net priaugus šiek tiek svorio gali sugrįžti normalus mėnesinių ciklas. Normalią mėnesinių funkciją ir vaisingumą paprastai galima susigrąžinti per šešis mėnesius pakoregavus treniruočių programą ir įtraukus į ją trumpas ne tokias intensyvias treniruotes, daugiau ilsintis ir padidinus suvartojamų kalorijų kiekį 10—15 proc.

Kiek turėčiau priaugti per nėštumą?

Ar mažas kūno svoris arba antsvoris gali paveikti moters galimybę pastoti?

Kiek turėtumėte priaugti, priklauso nuo to, kiek svėrėte prieš nėštumą. Vidutiniškai per 40 savaičių sveika yra priaugti 10—12,5 kg.

Nors Jungtinėje Karalystėje nėra konkrečių rekomendacijų, kiek reikėtų priaugti per nėštumą, Amerikos akušerių ir ginekologų koledžas lieknesnes moteris ragina priaugti kiek daugiau — apie 12,8—18 kg.

Priaugama per du paskutinius trimestrus, maždaug 0,5 kg per savaitę, kiek daugiau pačioje pabaigoje. Apie ketvirtadalis priaugto svorio 3—4 kg bus jūsų kūdikio svoris; apie pusė 6 kg — su nėštumu susijęs svoris placenta, vaisiaus vandenys, gimda, papildomas kraujo kiekis, krūtų audinys ; ir dar ketvirtadalį svorio 3—4 kg sudaro priaugti kūno riebalai.

padidėjęs vaisingumas po svorio

Paprastai dėl progesterono poveikio daugiau riebalų atsiranda per antrą trimestrą ant viršutinės šlaunų dalies, klubų ir pilvo. Šių atsargų reikia energijai gauti vėlyvuoju nėštumo laikotarpiu, kai besivystančio kūdikio energijos poreikis yra didžiausias. Vėlyvuoju nėštumo laikotarpiu ir po gimdymo kūnas gamina hormoną laktogeną.

Veiksniai, turintys įtakos vaisingumui

Sumažėjus suvartojamų kalorijų kiekiui, šis hormonas skatina naudoti tas riebalų atsargas kaip energiją besivystančiam kūdikiui ir motinos pienui gaminti. Iš tiesų šie papildomi riebalai nėra būtini, nes rizika suvartoti per mažai maisto nedidelė. Dauguma moterų ir taip turi pakankamai riebalų, kad energijos pakaktų, jeigu negautų jos su maistu.

Shutterstock Kokia rizika kyla, jeigu per nėštumą svorio priaugama per daug? Susiję straipsniai Pastojusi šokinėjau iš laimės, deja Tai padidina ir tokių komplikacijų kaip gestacinis diabetas ir preeklampsija riziką.

Ginekologė – atvirai apie tai, kas trukdo pastoti ir nuo kokio amžiaus vaisingumas mažėja | giramet.lt

Dėl gestacinio diabeto kūdikis gali gimti didesnio negu normalus svorio, o preeklampsijos požymiai — pavojingai didelis kraujo spaudimas, ir ji gali progresuoti iki rimto, traukulius sukeliančio sveikatos sutrikimo. Moterys, turinčios daug antsvorio, rizikuoja pagimdyti labai didelius kūdikius, vadinasi, gimdant gali prireikti žnyplių arba cezario pjūvio.

padidėjęs vaisingumas po svorio

Kyla didesnė ir infekcijų, pavyzdžiui, šlapimo takų, rizika. Ar nedaug kūno riebalų per nėštumą gali kelti problemų?

  • Svorio netekimas per septynias dienas
  • Vyrų vaisingumas: ko vengti ir kaip gyventi? - DELFI Gyvenimas

Jeigu jūsų sveikata gera ir svorio priaugate tiek, kiek rekomenduo­jama, nedaug riebalų neturėtų kelti rūpesčių. Daug moterų, ku­rios iš prigimties yra labai liesos, susilaukia sveikų kūdikių. Tačiau jeigu svorio priaugate labai mažai, turėtumėte pasitarti su akušeriu arba gydytoju.

  • Idealus svorio kritimas per savaitę kilogramais
  • Veiksniai, turintys įtakos vaisingumui – Vaisingumo klinika

Kokia rizika kyla, jeigu svorio priaugama per mažai? Priaugti per mažai svorio nėštumo laikotarpiu nerekomenduojama, nes tai gali daryti neigiamą įtaką kūdikiui. Didesnė tikimybė, kad gimusio kūdikio svoris bus per mažas, jis bus per mažo ūgio ir jo galvos apimtis mus mažesnė negu normali.

Jeigu nėštumo pradžioje jūsų svoris per mažas, stenkitės priaugti bent 12,5 kg.

padidėjęs vaisingumas po svorio

Kiek kalorijų turėčiau gauti per nėštumą? Per pirmuosius du nėštumo trimestrus papildomos energijos iš tiesų reikia labai nedaug. Tad, priešingai negu populiarus priežodis, jums visai nereikia valgyti už du.

Ar mažas kūno svoris arba antsvoris gali paveikti moters galimybę pastoti ? - DELFI Gyvenimas

Sveikatos departamentas rekomenduoja nekeisti kalorijų kiekio. Per trečią trimestrą energijos poreikis padidėja, nes kūdikis auga, taip pat padaugėja su nėštumu susijusių audinių. Sveikatos departamentas pataria šiuo laikotarpiu suvartoti papildomas kalorijų per dieną.

padidėjęs vaisingumas po svorio

Bet ši taisyklė turi ir išimčių, nes tai priklauso nuo to, kiek svėrėte iki nėštumo ir kaip aktyviai gyvenate per nėštumą. Turinčioms antsvorio moterims gali reikėti mažiau papildomų kalorijų, o nepakankamai sveriančioms — daugiau.

Apie tai, man būnant apie 16 metų nesugebėjo niekas nieko pasakyti tik kartojo, kad galiu neturėti vaikų. Su šia mintimi ir gyvenau turbūt vis dar ir gyvenu. Ir tik vėliau supratau, kad tam tikrus dalykus ir jaučiau dėl šios ligos. Turbūt sunkiausia yra jausti emocinį nepastovumą, nepaaiškinamą pyktį, depresiškumą. Kaltinau save, kas su manimi negerai, jaučiausi nenormali.

Jei esate sportininkė, jums gali ir neprireikti valgyti daugiau — dėl didėjančio pilvo keliamų nepatogumų įprastą fizinio aktyvumo lygį gali prireikti sumažinti. Jeigu smarkiai sumažinsite treniruočių krūvį, teks paderinti suvartojamo maisto kiekį, kad jis atitiktų jūsų fizinio aktyvumo lygį.

Treniruotis per nėštumą galima, bet jums neabejotinai teks sumažinti treniruočių dažnumą ir arba intensyvumą per trečią trimestrą dėl padidėjusio svorio ir fiziologinių pokyčių.

Šis leidinys naudingas visoms sportuojančioms moterims: jis tinka ir nuolatinėms sporto klubų lankytojoms, reguliariai sportuojančioms moterims, ir profesionalėms.

Veiksniai, turintys įtakos vaisingumui Spermatozoidai migruoja per gimdos kaklelį ir gimdos gleivinę į kiaušintakius, kur susitikus kiaušialąstę įvyksta apvaisinimas. Po apvaisinimo embrionas kiaušintakiais grįžta į gimdą ir implantuojasi. Dėl fiziologinių pokyčių normalaus menstruacinio ciklo metu didžiausia tikimybė pastoti yra likus 6 dienoms iki ovuliacijos, o ypač 2 dienoms iki ovuliacijos. Yra žinoma, kad oocitas yra gyvybingas iki 24 val.